środa, 21 grudnia 2016

Komunikacja Uzdrowiskowa c.d. - Taniej nie będzie!

          19 grudnia 2016 r. radni z kilku połączonych komisji głosowałi nad ostatnimi poprawkami do budżetu przed sesją, która odbędzie się 28 grudnia. Z przykrością informuję, że moja propozycja oszczędności nie wzbudziła specjalnego zainteresowania, a wniosek o zmniejszenie dotacji o 100tys został odrzucony więc co najmniej przez następny rok wszyscy zapłacimy więcej niż potrzeba na Komunikację Uzdrowiskową.

           Na taki wynik głosowania bez wątpienia wpływ miała postawa burmistrza Reśki, który nie dopuszczał żadnych argumentów w dyskusji na temat usprawnienia Komunikacji Uzdrowiskowej. Bardzo ostre stanowisko burmistrza zakończyło jakąkolwiek merytoryczną dyskusję na ten temat. Podszedł on do sprawy bardzo emocjonalnie i stwierdził, że podjąłem próbę zniszczenia Komunikacji Uzdrowiskowej. Mało tego, zaapelował do tych radnych, którzy z nim współpracują o odrzucenie mojego wniosku „bo to zniszczy Komunikację Uzdrowiskową“.
Stwierdził, że Komunikacja dobrze działa i mamy na nią wpływ, a próba odebrania środków pieniężnych i przeniesienie ich do prywatnego przewoźnika spowoduje jej zniszczenie. Dlatego też nigdy się na to nie zgodzi.

          Z przykrością stwierdzam, że pan burmistrz Reśko chyba nie chciał zrozumieć na czym polegał mój pomysł. Chodziło mi tylko, żeby było taniej i lepiej tym bardziej, że prywatni przewoźnicy posiadają co najmniej kilkanaście pojazdów, które jeżdżą po Krynicy z dużo większą częstotliwością niż 2 busy Komunikacji Uzdrowiskowej i czas oczekiwania na darmowy przejazd skróciłby się kilkukrotnie.

         Szkoda tylko, że radni którzy doskonale rozumieją ten problem i uprzednio przyznali mi rację, że kwota na Komunikację jest zbyt wysoka nie poparli mnie w głosowaniu. Ciekawe, co było tego przyczyną? Ale cóż, każdy przecież może zmienić zdanie...

1 komentarz:

  1. Zgadzam z autorem bolga koszta utrzymania samochodów ekspolatacyjne oraz zyzcie materiałów pednych w tym ubezpieczenia pracowników powodują ze utrzymanie dwóch busow mpgk jest nei opłacalen w dodatku firma duo-travel takze swiadczy ta sama usługę. Ciekawe co to za firma czyzby nei była powiazana z któryms pracowników urzedu

    OdpowiedzUsuń