środa, 28 grudnia 2016

OŚWIADCZENIE



W związku z atakiem na moją osobę na portalu kryniczanie.pl (nie pierwszym zresztą) oświadczam, że nigdy nie spałem na sesji Rady Miejskiej. Ta napaść na mnie wynika tylko z tego, że aktywnie walczę o interesy Mieszkańców i patrzę burmistrzom na ręce. Brak argumentów merytorycznych wobec moich działań powoduje, że niektórzy atakują mnie w sposób uwłaczający i poniżej poziomu debaty publicznej. 
Gdybym spał, to w Internecie pojawiłby się film potwierdzający ten fakt. Z uwagi na to że nie miało to miejsca wycięto 2 klatki filmu, aby przedstawić mnie w niekorzystnym świetle. Każdy człowiek w ciągu minuty 25 razy mruga oczami więc każdy metodą stop klatki będzie mógł zostać pokazany z zamkniętymi oczami.


Wielokrotnie zwracałem uwagę, że portal kryniczanie.pl sprzyja wyłącznie burmistrzowi Reśce. Wszyscy mający inne zdanie niż aktualnie rządzący Krynicą są bezpardonowo atakowani za pomocą tego portalu i „zaprzyjaźnionych” kont na facebooku.


Niedługo Państwu przedstawię kto i po co rzeczywiście stał za kupnem portalu kryniczanie.pl. Póki co (czego dowodzą posiadane przeze mnie dokumenty) od 2015 r. formalnym właścicielem kryniczanie.pl był Tomasz Studniarz.
Ten „dziennikarz w interesie społecznym” jak sam pisze na swoim portalu dziwnym trafem jest pracownikiem Urzędu Miejskiego w Strefie Płatnego Parkowania. Przyjmując jego poziom dyskusji mógłbym zadać pytanie co pan „redaktor parkingowy” robił na sesji w godzinach pracy strefy? Może miał delegację od przełożonego, a może był na chorobowym?


Nie mam zamiaru zniżać się do poziomu "redaktora", szkoda poświęcać na to mojego czasu i uwagi.


                                                Grzegorz Szela

2 komentarze:

  1. Grzechu i tak wiadomo o co chodzi... kto ma wiedzieć to wie ;) trzymaj się! POZDRO

    OdpowiedzUsuń
  2. parkometry na terenie krynicy są nei legalne po pierwsze większość uzytkowników korzysta z kart płatniczych zas bankomaty nie posiadają opcji zapłacenia karta bankową panowie urzednicy trzeba troche szerzej popatzec na rzeczywistość a ie isc na skróty wygodnictwo moze kosztowac gdy dojdzie do potrzeby wymiany parkometrów z mozliwoscią płacenia karta bankomatową. Jest odpowiednia ustawa okreslajaca aprametry bankomatów www.prawonadrodze.org.pl

    OdpowiedzUsuń